|
|
|
Lisans Programları
GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
- HEYKEL
- Lisans
Program Tanımları
|
|
Kuruluş | 2014-2015 öğretim yılında kurulmuştur.
Heykel Sanatı’na yönelik teorik, pratik tüm bilgi ve beceriyi kazandırmak ve bu süreç içerisinde öğrencinin evrensel değerler
gözeterek yaratma yeteneğini geliştiren, özgün sanat dilini oluşturan, nitelikli ve donanımlı heykel sanatçıları yetiştirmeyi
amaçlamanın yanı sıra sektörel ihtiyaçlara yönelik istihdam alanlarına hazırlamaktadır | Kazanılan Derece | Heykeltraş | Derecenin Düzeyi | Lisans | Kabul ve Kayıt Koşulları |
İlgili bölümler tarafından belirlenen ve Üniversite Yönetim Kurulu tarafından onaylanan yönergelere uygun olarak YKS sınavına giren öğrenciler yetenek sınavına girebilir
| Önceki Öğrenmenin (formal, in-formal, non-formal) Tanınması Hakkında Kurallar | Uluslararası Öğrenci Değişim Programları ile üniversitemize gelen öğrencilerin ders denklikleri fakülte yönetim kurulunun onayı ile yapılır. Bu değişim programlarında öğrencilerin aldıkları derslerin içeriği ve AKTS kredileri dikkate alınır. Yatay geçişle gelen öğrencilerin başarılı olduğu derslerin onayı fakülte yönetim kurulu tarafından yapılır. | Yeterlilik Koşulları ve Kuralları | Öğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması, FF, DZ ya da YZ notunun olmaması gerekir. Bu programda öğrencinin asgari 240 ECTS kredisini sağlaması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir. | Program Profili | Bölümde, birinci sınıftan üçüncü sınıfa kadar verilen plastik sanatların temeli olan desen dersi;
birinci sınıfta üç boyutlu geometrik objelerin çizgisel anlatımıyla başlayıp natürmort ve nü çalışmaları ile devam eder.
İkinci ve üçüncü sınıflarda okutulan artistik anatomi ve morfoloji dersleri, klasik temelin sağlam olmasına yardımcı olur.
Verilen eğitimin amacı, öğrencinin kendi kişiliğini koruyarak onun belirginleşmesini ve sağlam bir temel üzerinde kendi
söylemek istediklerini sanatının diliyle anlatabilmesini sağlamaktır. Kil bazlı modelaj çalışmasının temel uygulama ünitesini
oluşturduğu Heykel Tasarımı dersleri, büst, rölyef ve figür çalışmaları şeklinde sürdürülür; son sınıfta serbest modelaj çalışmaları
ve bitirme projesi ile tamamlanır. Heykel Teknikleri dersleri de tasarımların değişik malzemelerle hayata geçirilmesine
olanak verecek alçı, polyester, takı, döküm, metal, taş, ahşap atölyeleri ile desteklenerek, heykel öğrencisini tasarım
aşamasından geçirip, tasarladığı işi uygulayabilir düzeye çıkarmayı amaçlar. | Mezunların İstihdam Profilleri (örneklerle) | Bu bölümden mezun olanlar, alanlarında araştırmacı olabildikleri gibi serbest sanatçı olarak çalışabilirler.
| Üst Derece Programlarına Geçiş | Bu programı başarı ile tamamlayan öğrenciler lisansüstü programlara (Yüksek Lisans programlarına) başvurabilirler. | Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme | Bu programda; ara sınav, ödev, alıştırma, proje, uygulama ve dönem sonu sınavı gibi farklı değerlendirme yöntemleri uygulanmaktadır.
Değerlendirme yöntemleri arasında klasik sınav, çoktan seçmeli sınav, ev ödevi, performans değerlendirme ve ürün değerlendirme yer alabilir.
Programdan mezun olmak için ağırlıklı genel not ortalamasının en az 2.00 olması gerekmektedir. Bir dersin notu, yukarıdaki unsurların
değerlendirilmesi sonucunda belirlenir ve harf olarak verilir. Harf notları ve her bir notun katsayısı aşağıda belirtilmektedir.
BAŞARI NOTU KATSAYI
AA 4,0
AB 3,7
BA 3,3
BB 3,0
BC 2,7
CB 2,3
CC 2,0
CD 1,7
DC 1,3
DD 1,0
FF 0,0
| Mezuniyet Koşulları | Öğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması, FF, DZ ya da YZ notunun olmaması gerekir. Bu programda öğrencinin asgari 240 ECTS kredisini sağlaması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir. | Çalışma Şekli (Tam Zamanlı, e-öğrenme ) | - | Adres ve İletişim Bilgileri (Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü) | Ordu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Heykel Bölümü Cumhuriyet Yerleşkesi 52200 Altınordu/ORDU. Bölüm Başkanı: Doç. Mine DEĞİRMENCİ AYDIN
İletişim: 0452 226 52 00/ 5526 minedeirmenci@gmail.com
| Bölüm Olanakları | Heykel bölümünde Desen, Temel Sanat Eğitimi, Modelaj, Ahşap, metal, Taş atölyeleri bulunmaktadır. |
Program Çıktıları
|
|
1 | Geleneksel ve güncel heykel malzemelerine ilişkin teknikleri ve ilgili araç ve gereçleri bilmek, kendi sanatsal görüşü doğrultusunda kullanmak. | 2 | Tasarımlarında konusu ile ilgili araştırma yapmak ve sunmak için gerekli teorik bilgi, çizim tekniklerini ve teknolojilerini bilmek, ilişkilendirmelerini yapabilmek ve alanın gerektirdiği profesyonellikte uygulamak. | 3 | Heykel sanatının geleneksel ve çağdaş eğilimleri yanında güncel eğilimlerini bilmek analiz etmek ve yorumlamak. | 4 | Farklı disiplinler ve kendi disiplini arasında ilişki kuramak, yorumlamak ve analiz etmek. | 5 | Sanatın geçmişine ve temel kavramlarının bilgisine sahip olmak, teorik dayanaklarını entellektüel bir düzeyde takip etmek. | 6 | Çalışmalarında kavramsal, kuramsal, yöntemsel kuralları bilir, bilimsel etik çerçeveye göre sonuçlandırır. | 7 | Sanat ve tasarım materyalleri bilgisine sahiptir | 8 | Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir | 9 | İlgili sanat alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşim konusunda bilgi sahibidir | 10 | İlgili sanat alanına özgü sanat tarihi konusunda bilgi sahibidir | 11 | Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir | 12 | Sanatsal eleştiri yöntemleri konusunda bilgi sahibidir | 13 | Disiplinli çalışma alışkanlığı kazanmak, görev ve sorumluluk bilincinde davranmak. | 14 | Proje süreçleri içinde etkin olarak yer alır | 15 | Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme | 16 | Hedef kitlesini tanımlayarak alanı ile ilgili çalışmaları paylaşır | 17 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme | 18 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme | 19 | Sanat ve tasarım yöntem ve teknikleri konusunda bilgi sahibidir | 20 | Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisini geliştirir | 21 | Çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahiptir | 22 | Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme | 23 | Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme | 24 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme | 25 | Proje yönetimi, işyeri uygulamaları, çalışanların sağlığı, çevre ve iş güvenliği konularında bilinç; mühendislik uygulamalarının hukuksal sonuçları hakkında farkındalığa sahiptir | 26 | Sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahiptir | 27 | İlgili sanat alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşim konusunda bilgi sahibidir | 28 | Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme
| TYYÇ | Program Çıktıları |
| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| BİLGİ | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| BECERİ | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği ) | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(Öğrenme Yetkinliği ) | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(İletişim ve Sosyal Yetkinlik ) | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 4 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 5 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(Alana Özgü Yetkinlik) | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Müfredat
|
|
D : Ders U: Uygulama L: Laboratuvar
1
|
ODUS0001
|
KAHVE KÜLTÜRÜ VE BARİSTA EĞİTİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
2
|
ODUS0002
|
ÜSTÜN YETENEKLİLER VE EĞİTİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
3
|
ODUS0003
|
METİNSEL OKUMA SÜREÇLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
4
|
ODUS0004
|
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
5
|
ODUS0005
|
TEMEL FOTOĞRAF
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
6
|
ODUS0006
|
PORTFOLYO TASARIMI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
7
|
ODUS0007
|
MİTOLOJİ VE İKONOGRAFİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
8
|
ODUS0008
|
DENİZ KAZALARI VE KAZALARDA İNSAN FAKTÖRÜ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
9
|
ODUS0009
|
KARADENİZDE BALIKÇILIK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
10
|
ODUS0010
|
DİKSİYON, ETKİLİ KONUŞMA VE HİTABET SANATI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
11
|
ODUS0011
|
TİTANİK VE ANLATILMAMIŞ HİKAYESİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
12
|
ODUS0012
|
SAĞLIKLI BESLENME
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
13
|
ODUS0013
|
SU VE DENİZ MİTOLOJİSİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
14
|
ODUS0014
|
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÜÇ BOYUTLU MODELLEME
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
15
|
ODUS0015
|
PRATİK MEYVECİLİK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
16
|
ODUS0016
|
PRATİK BAĞCILIK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
17
|
ODUS0017
|
PRATİK SEBZECİLİK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
18
|
ODUS0018
|
ORGANİK TARIM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
19
|
ODUS0019
|
TARIM VE ÇEVRE İLİŞKİLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
20
|
ODUS0020
|
GENEL TIBBİ BİTKİLER
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
21
|
ODUS0021
|
AKILLI ŞEHİRLER
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
22
|
ODUS0022
|
SOSYAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE KENT
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
23
|
ODUS0023
|
ÇEVRE VE İNSAN
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
24
|
ODUS0024
|
SAĞLIKLI YAŞAM VE EGZERSİZ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
25
|
ODUS0025
|
BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
26
|
ODUS0026
|
YAŞAM DÖNGÜSÜNDE BESLENME
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
27
|
ODUS0027
|
GİRİŞİMCİLİK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
28
|
ODUS0028
|
KARİYER PLANLAMA
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
29
|
ODUS0029
|
MODA FOTOĞRAFÇILIĞI VE SİTİLİZASYONU
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
30
|
ODUS0030
|
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
31
|
ODUS0031
|
MESLEK ETİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
32
|
ODUS0032
|
SANAT TARİHİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
33
|
ODUS0033
|
GÖNÜLLÜLÜK ÇALIŞMALARI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
34
|
ODUS0034
|
MARKA YÖNETİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
35
|
ODUS0035
|
İLK YARDIM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
36
|
ODUS0036
|
PROJE YÖNETİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
37
|
ODUS0037
|
TÜRKİYE'NİN TURİZM COĞRAFYASI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
38
|
ODUS0038
|
MEDYA OKURYAZARLIĞI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
39
|
ODUS0039
|
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
40
|
ODUS0040
|
SOSYAL MEDYA
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
41
|
ODUS0041
|
MEDYA ETİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
42
|
ODUS0042
|
İŞ HAYATINDA İLETİŞİM VE POZİTİF YAŞAM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
43
|
ODUS0043
|
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
44
|
ODUS0044
|
GÜNCEL EKONOMİK SORUNLAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
45
|
ODUS0045
|
TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
46
|
ODUS0046
|
İŞARET DİLİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
47
|
ODUS0047
|
HAT SANATI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
48
|
ODUS0048
|
BİLGİSAYAR AĞLARI VE BİLGİ GÜVENLİĞİNE GİRİŞ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
49
|
ODUS0049
|
TIBBİ AROMATİK BİTKİLER VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
50
|
ODUS0050
|
GÜNCEL FELSEFİ VE TEOLOJİK TARTIŞMALAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
51
|
ODUS0051
|
KİŞİSEL GELİŞİM ÖZ MOTİVASYON TEKNİKLERİ (İÇSEL İLETİŞİM)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
52
|
ODUS0052
|
YAZIŞMA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
53
|
ODUS0054
|
YENİ MEDYA OKURYAZARLIĞI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
54
|
ODUS0055
|
TÜRK SİNEMASI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
55
|
ODUS0056
|
İNTERNET HUKUKU VE NETİKET
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
56
|
ODUS0057
|
ZEKA OYUNLARI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
57
|
ODUS0058
|
OKUMA KÜLTÜRÜ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
58
|
ODUS0059
|
KOMPOST HAZIRLAMA TEKNİKLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
59
|
ODUS0060
|
SULAMA İLE BİRLİKTE GÜBRELEME (FERTİGASYON)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
60
|
ODUS0061
|
AMATÖR BALIKÇILIK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
61
|
ODUS0062
|
GASTRONOMİDE SU ÜRÜNLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
62
|
ODUS0063
|
AKVARYUM HOBİSİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
63
|
ODUS0064
|
GÜNÜMÜZ DÜNYASINDA ENERJİ VE ENERJİ KAYNAKLARI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
64
|
ODUS0065
|
İLAÇ BİLİMİNDE GENEL KAVRAMLAR VE YAKLAŞIMLAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
65
|
ODUS0066
|
GELENEKSEL BİTKİLER VE ÜRÜN GELİŞTİRME STRATEJİLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
66
|
ODUS0067
|
KAMU POLİTİKASI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
67
|
ODUS0068
|
BELEDİYECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
|
1
|
ODUS0001
|
KAHVE KÜLTÜRÜ VE BARİSTA EĞİTİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
2
|
ODUS0002
|
ÜSTÜN YETENEKLİLER VE EĞİTİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
3
|
ODUS0003
|
METİNSEL OKUMA SÜREÇLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
4
|
ODUS0004
|
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
5
|
ODUS0005
|
TEMEL FOTOĞRAF
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
6
|
ODUS0006
|
PORTFOLYO TASARIMI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
7
|
ODUS0007
|
MİTOLOJİ VE İKONOGRAFİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
8
|
ODUS0008
|
DENİZ KAZALARI VE KAZALARDA İNSAN FAKTÖRÜ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
9
|
ODUS0009
|
KARADENİZDE BALIKÇILIK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
10
|
ODUS0010
|
DİKSİYON, ETKİLİ KONUŞMA VE HİTABET SANATI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
11
|
ODUS0011
|
TİTANİK VE ANLATILMAMIŞ HİKAYESİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
12
|
ODUS0012
|
SAĞLIKLI BESLENME
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
13
|
ODUS0013
|
SU VE DENİZ MİTOLOJİSİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
14
|
ODUS0014
|
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÜÇ BOYUTLU MODELLEME
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
15
|
ODUS0015
|
PRATİK MEYVECİLİK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
16
|
ODUS0016
|
PRATİK BAĞCILIK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
17
|
ODUS0017
|
PRATİK SEBZECİLİK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
18
|
ODUS0018
|
ORGANİK TARIM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
19
|
ODUS0019
|
TARIM VE ÇEVRE İLİŞKİLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
20
|
ODUS0020
|
GENEL TIBBİ BİTKİLER
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
21
|
ODUS0021
|
AKILLI ŞEHİRLER
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
22
|
ODUS0022
|
SOSYAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE KENT
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
23
|
ODUS0023
|
ÇEVRE VE İNSAN
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
24
|
ODUS0024
|
SAĞLIKLI YAŞAM VE EGZERSİZ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
25
|
ODUS0025
|
BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
26
|
ODUS0026
|
YAŞAM DÖNGÜSÜNDE BESLENME
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
27
|
ODUS0027
|
GİRİŞİMCİLİK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
28
|
ODUS0028
|
KARİYER PLANLAMA
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
29
|
ODUS0029
|
MODA FOTOĞRAFÇILIĞI VE SİTİLİZASYONU
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
30
|
ODUS0030
|
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
31
|
ODUS0031
|
MESLEK ETİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
32
|
ODUS0032
|
SANAT TARİHİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
33
|
ODUS0033
|
GÖNÜLLÜLÜK ÇALIŞMALARI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
34
|
ODUS0034
|
MARKA YÖNETİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
35
|
ODUS0035
|
İLK YARDIM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
36
|
ODUS0036
|
PROJE YÖNETİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
37
|
ODUS0037
|
TÜRKİYE'NİN TURİZM COĞRAFYASI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
38
|
ODUS0038
|
MEDYA OKURYAZARLIĞI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
39
|
ODUS0039
|
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
40
|
ODUS0040
|
SOSYAL MEDYA
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
41
|
ODUS0041
|
MEDYA ETİĞİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
42
|
ODUS0042
|
İŞ HAYATINDA İLETİŞİM VE POZİTİF YAŞAM
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
43
|
ODUS0043
|
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
44
|
ODUS0044
|
GÜNCEL EKONOMİK SORUNLAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
45
|
ODUS0045
|
TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
46
|
ODUS0046
|
İŞARET DİLİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
47
|
ODUS0047
|
HAT SANATI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
48
|
ODUS0048
|
BİLGİSAYAR AĞLARI VE BİLGİ GÜVENLİĞİNE GİRİŞ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
49
|
ODUS0049
|
TIBBİ AROMATİK BİTKİLER VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
50
|
ODUS0050
|
GÜNCEL FELSEFİ VE TEOLOJİK TARTIŞMALAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
51
|
ODUS0051
|
KİŞİSEL GELİŞİM ÖZ MOTİVASYON TEKNİKLERİ (İÇSEL İLETİŞİM)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
52
|
ODUS0052
|
YAZIŞMA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
53
|
ODUS0054
|
YENİ MEDYA OKURYAZARLIĞI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
54
|
ODUS0055
|
TÜRK SİNEMASI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
55
|
ODUS0056
|
İNTERNET HUKUKU VE NETİKET
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
56
|
ODUS0057
|
ZEKA OYUNLARI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
57
|
ODUS0058
|
OKUMA KÜLTÜRÜ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
58
|
ODUS0059
|
KOMPOST HAZIRLAMA TEKNİKLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
59
|
ODUS0060
|
SULAMA İLE BİRLİKTE GÜBRELEME (FERTİGASYON)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
60
|
ODUS0061
|
AMATÖR BALIKÇILIK
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
61
|
ODUS0062
|
GASTRONOMİDE SU ÜRÜNLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
62
|
ODUS0063
|
AKVARYUM HOBİSİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
63
|
ODUS0064
|
GÜNÜMÜZ DÜNYASINDA ENERJİ VE ENERJİ KAYNAKLARI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
64
|
ODUS0065
|
İLAÇ BİLİMİNDE GENEL KAVRAMLAR VE YAKLAŞIMLAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
65
|
ODUS0066
|
GELENEKSEL BİTKİLER VE ÜRÜN GELİŞTİRME STRATEJİLERİ
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
66
|
ODUS0067
|
KAMU POLİTİKASI
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
67
|
ODUS0068
|
BELEDİYECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
|
|
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center
/ ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|
|
|