Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | SEÇ10920211310 | ENGLISH CONTEXTUAL GRAMMAR I | Seçmeli | 1 | 1 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Dilin yapılarını kavratmak, farklı yapıların nasıl anlam değişikliği yarattığını göstermek ve ileri düzeyde dil yapılarını farklı metinlerde incelemek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Fevzi Umut Özçelik |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Dilin yapısıyla ilgili temel kavramları öğrenirler. | 2 | Edinimin nasıl geliştiğini anlatabilir düzeye erişmiş olurlar. | 3 | Dilbilgisi kurallarını sözlü iletişimde doğru bir biçimde kullanabilirler. | 4 | Yapıları detaylı biçimde analiz edebilirler. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Bu derste zamirlerin, edatların, dolaylı anlatımın, etken-edilgen yapıların ve şart cümlelerinin tanımları verilecek ve her biri farklı metinlerde detaylı olarak incelenecektir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Şimdiki Zaman ve Geniş Zaman | | | 2 | Geçmiş Zaman
Yakın Geçmiş Zaman | | | 3 | Zaman Ayrımları | | | 4 | Dolaylı anlatım | | | 5 | Edilgen yapı | | | 6 | Dolaylı Anlatım | | | 7 | Ettirgen yapılar | Ara Sınav | | 8 | Şart Cümleleri | | | 9 | Fiil görevi gören yapılar | | | 10 | Sorular | | | 11 | a an the | | | 12 | Sayılar | | | 13 | Miktarlar | | | 14 | İsimler | | | 15 | Zamirler | Final Sınavı | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Macmillan English Grammar in Context ( Advanced ) |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Quiz | 9 | 1 | 9 |
Derse Katılım | 8 | 4 | 32 |
Bireysel Çalışma | 8 | 1 | 8 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 8 | 1 | 8 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 10 | 3 | 30 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 2 | 2 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 2 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 3 | 2 | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|