Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | SEÇ4072016335 | MESLEKİ İNGİLİZCE I | Seçmeli | 4 | 7 | 5 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Yabancı dilde sözlü, yazılı, kişilerarası, teknolojik ve istihdama yönelik iletişim yetkinliği geliştirilmek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Temel düzeyde kendini İngilizce ifade edebilir. | 2 | Temel eğitim ve ortaöğretimle ilgili temel kavramları İngilizce açıklayabilir. | 3 | Öğrenci-ebeveyn-öğretmen arasındaki sözlü iletişimi İngilizce sürdürebilir. | 4 | Dinledikleri akademik içerikli İngilizce metinleri anlayabilir. | 5 | Profesyonel gelişim amaçlı etkinliklerde kendilerini sözlü ve yazılı ifade edebilir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
Temel İngilizce okuma-yazma-dinleme becerileri; çocuk gelişimi ve evreleri ile ilgili temel kavramlar; temel eğitim ve ortaöğretimle ilgili temel kavramlar; eğitim bilimleri ile ilgili temel kavramlar; öğrenci-ebeveyn-öğretmen arasında diyalog örnekleri; akademik içerikli metinleri dinleme ve anlama teknikleri (youtube, teachertube, tedx konuşmaları vd.); profesyonel gelişim amaçlı sözel beceriler (kelime bilgisi, kalıplar vd.); yazma becerileri (dilekçe yazma, rapor hazırlama, cv oluşturma, kısa mesaj yazma, ders hedefleri oluşturma vd.); okuma becerileri (web 2.0 araçları kullanarak yazılı metinleri okuma vb.); ilgili öğretmenlik alanında çeviri çalışmaları. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Giriş | | | 2 | Çocuk gelişimi ve evreleri ile ilgili temel kavramlar | | | 3 | Temel eğitim ve ortaöğretimle ilgili temel kavramlar | | | 4 | Temel eğitim ve ortaöğretimle ilgili temel kavramlar | | | 5 | Eğitim bilimleri ile ilgili temel kavramlar | | | 6 | Eğitim bilimleri ile ilgili temel kavramlar | | | 7 | Öğrenci-ebeveyn-öğretmen arasında diyalog örnekleri | | | 8 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | | 9 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | | 10 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | | 11 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | | 12 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | | 13 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | | 14 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | | 15 | Profesyonel gelişim amaçlı yazma, konuşma ve dinleme becerileri | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Soru-Yanıt | 14 | 1 | 14 |
Bireysel Çalışma | 14 | 4 | 56 |
| 14 | 2 | 28 |
| 14 | 2 | 28 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|