Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SSAT4272018137SANAT TARİHİNDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI-ISeçmeli473
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Sanat Tarihi disiplininde kullanılan Microsoft Office (Word, Excel ve Powerpoint) gibi bilgisayar programlarının yanı sıra AutoCad çizim programının öğrenilmesi ve kullanılması temel amaç edinilmektedir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
1Bilgisayar açma, kapama ve kullanımı.
2Çizim tekniklerinde öğrenilen bilgileri programda uygulayabilmesi.
3Çizim tekniklerinde öğrenilen bilgileri programda uygulayabilmesi.
4Bilgisayar destekli plan çizimi
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
sanat tarihi öğrencilerinin Microsoft Office proğramları ve auto cad proğramını detaylarıyla birlikte öğrenilmesi
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Dersin içerik, kapsam ve öneminin anlatılması.
2Genel Bilgisayar Donanımının Anlatılması
3Microsoft Word programının kullanımı
4Microsoft Power Point programının kullanımı
5Microsoft Excel programının kullanımı
6 Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (üç komut)
7 Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (üç komut)
8ara sınav
9 Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (üç komut)
10 Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (üç komut)
11Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (Planlar)
12 Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (Kesitler)
13 Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (Cephe Görünüşleri)
14Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (Süsleme
15Sanat Tarihinde Bilgisayar Destekli Çizim programının kullanımı ve uygulanması (üç komut)
16final
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Gök, K.-Gök, A., Autocad 2015, Ankara, 2014 Bal, H. Ç, Uygulamalarla Bilgisayar ve İnternet Kullanımı, 2012
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav122
Final Sınavı122
Bütünleme Sınavı122
Uygulama/Pratik12224
Soru-Yanıt12224
Beyin Fırtınası12224
Proje Hazırlama12224
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)102
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21
ÖÇ124                   
ÖÇ234                   
ÖÇ354                   
ÖÇ435                   
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00