Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | MAT31420121310 | MESLEKİ YABANCI DİL-II | Seçmeli | 3 | 6 | 5 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin İngilizce matematik kitaplarından yararlanabilmesini sağlamak |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Doç. Dr. Şebnem YILDIZ YAR |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Öğrenci İngilizce matematik ders kitaplarından da yararlanabilecektir. | 2 | İngilizce makale çeviri yapabilecektir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Matematiksel terminolojiyi öğrenme, İngilizce matematik metinleri okuma ve anlama, okunan İngilizce metinleri İngilizce sunum yoluyla aktarma, İngilizce matematik metinleri çevirme ve yorumlama |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Fonksiyonlar | | | 2 | Fonksiyonlar | | | 3 | Fonksiyon Sınıfları | | | 4 | Fonksiyonların Özellikleri. | | | 5 | Fonksiyonlarda süreklilik. | | | 6 | Süreklilik Teoremleri. | | | 7 | Diferansiyel ve Uygulamaları. | | | 8 | Arasınav
| | | 9 | Diferansiyel ve Uygulamaları. | | | 10 | Diferansiyel Hesabının Temel Teoremleri. | | | 11 | Bir fonksiyonun Değişimi. | | | 12 | Eğri Çizimi. | | | 13 | Türev | | | 14 | Türevin Geometrik Uygulamaları | | | 15 | İntegrallerle ilgili uygulamalar | | | 16 | Dönem sonu sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
1. Andrew Browder, Mathematical Analysis, Springer, New York, 1996
2. Dennis D. Berkey, Calculus, Saunders College Publishing, New York, 1988
3. İngilizce yazılı Matematiksel Makaleler
4. Temel Analiz , The theory of calculus, Kenneth A. Ross |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Quiz | 4 | 2 | 8 |
Derse Katılım | 14 | 4 | 56 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 10 | 20 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 2 | 12 | 24 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|