Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
İSL500TTEZ DANIŞMANLIĞIZorunlu1130
Dersin Seviyesi
Yüksek Lisans
Dersin Amacı
Tez danışmanlığının amacı; öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda literature araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, onlara literature araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literature ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Doç.Dr. Gönül YÜCE AKINCI
Öğrenme Çıktıları
1Verilen bir konuda detaylı bir literatür araştırması yapabilir
2İlgi alanında ya da farklı bir alanda önceden tanımlanmış bir problem çözüm üretebilmek adına literatür araştırması sonuçlarını derleyebilir, sentezleyebilir, analiz edebilir ve yorumlayabilir
3Literatür araştırması sonucunda elde edilen bulgulara bağlı olarak detaylı bir rapor hazırlayabilir ve bulguları bir dinleyici topluluk önünde güvenle sunabilir
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
"Tez yüksek lisans programının zorunlu bir öğesi olup, literature araştırması, derlenen bilgilerden veri tabanı oluşturulması, derlenen bilgi ve belgelerin sınıflandırılması, rapor yazımı ve sunum gibi bağımsız bir araştırma için gerekli olan iş paketlerini kapsar.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1"Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak "
2"Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak "
3"Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale ve kitapları arayıp bulmak ve onları okumak "
4"Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale ve kitapları arayıp bulmak ve onları okumak "
5"Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale ve kitapları arayıp bulmak ve onları okumak "
6İlgili literatürü okuma ve irdeleme
7İlgili literatürü okuma ve irdeleme
8İlgili literatürü okuma ve irdeleme
9İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
10İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak
11Rapor yazımı
12Rapor yazımı
13Rapor yazımı
14Raporun sonuçlarının oluşturulması
15"Raporun tamamlanması ve sunulması "
16"Raporun tamamlanması ve bir dinleyici bir kitle önünde "
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Tez konusu ile ilgili rapor ve makaleler
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Tartışma14342
Gözlem10550
Alan Çalışması8864
Rapor Hazırlama1420280
Rapor Sunma236
Proje Hazırlama13030
Seminer133
Bireysel Çalışma1419266
Okuma1010100
Rapor22550
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)891
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6
ÖÇ1545555
ÖÇ2545555
ÖÇ3545555
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00