|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | YDI1012016277 | YABANCI DİL-I (İNGİLİZCE) | Zorunlu | 1 | 1 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Ön Lisans | Dersin Amacı | Dili Öğrenmek.
Dil bilgisel doğruluğu geliştirmek.
Dil bilgisi kalıpları ve zamanları öğrenmek.
Telaffuz, vurgu ve ritim geliştirmek.
Konuşulan metinleri anlayabilmek. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Lecturer Şeyma VAROL ŞANLI | Öğrenme Çıktıları | 1 | İngilizce metinleri okuyarak anlamaya yatkınlık sağlar. | 2 | Dersin içeriği kapsamındaki kelimeleri anlar, bilir. | 3 | Ders seviyesindeki konuşma metinlerini anlar, onlar üzerinde konuşabilir. | 4 | Ders içeriği kapsamındaki dil bilbilgisi yapılarını bilir. | 5 | |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Greetings, To Be Fiili kullanımı, This is ... kalıbı, Subjects and Questions, Countries, Jobs, Negatives, Short Answers, Personal Information, Family Words, Possesive Adjectives, Possesive 's, Have/Has yapısı, Adjective+noun patterns, Present Simple, a and an, Adverbs of Frequency, Sports, Food, Drinks, Languages and Nationalities,The Time, Verbs and Nouns, Pronouns, This and That, Adjectives, Opposite Adjectives, Places, Prespositions of Time, Days of the Week, How much is it, Can I...? konuları ve bunlarla ilgii dinleme, konuşma ve okuma aktiviteleri dersin içeriğini oluşturmaktadır. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Greetings, To Be Fiili kullanımı, This is ... kalıbı, How are you?, What's this in English? | 2 | | 2 | Everyday English, Introductions, Numbers, Plurals. | 2 | | 3 | Subjects and Questions, Countries. | 2 | | 4 | Adjectives, Nouns, Where are they from? | 2 | | 5 | Jobs, Negatives, Short Answers, Personal Information | 2 | | 6 | Social expressions, What's her adress?, Role play in a band. | 2 | | 7 | Family Words, Possesive Adjectives, Possesive 's, | 2 | | 8 | Ara Sınav | 1 | | 9 | Have/Has yapısı, Adjective+noun patterns, Identify the people. | 2 | | 10 | Present Simple, a and an, Adverbs of Frequency, How much is it? | 2 | | 11 | Sports, Food, Drinks, Languages and Nationalities,Role play at a party. | 2 | | 12 | Present Simple, The Time, Adverbs of Frequency, Verbs and Nouns, | 2 | | 13 | Prespositions of Time, Days of the week, Prices | 2 | | 14 | Pronouns, This and That, Adjectives, Opposite Adjectives, Places, | 2 | | 15 | Days of the Week, How much is it, Can I...? | 2 | | 16 | Yarıyıl Sonu Sınavı | 2 | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Soars,John and Liz, 2012. New Headway, Beginner Student's Book.
Özcan,F., Traylor,J.A., 2007. StartUp, Comphrensive English Practice.
Flaherty, G., Bean, J., 2006. Focus On Reading, Nüans.
Murphy, R., 2009. English Grammar in Use,Cambridge.
| Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Derse Katılım | 14 | 2 | 28 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 8 | 8 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 2 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | ÖÇ2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | ÖÇ3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | ÖÇ4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | ÖÇ5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|
|
|