1 | The assesment, detailing knowledges in the field of science education and accessing to innovative definitions. |
2 | Understanding, analysis and synthesis the transfer of knowledge related to science education interdisciplinary, using the information obtained access to new information. |
3 | Research and develop or application method for science education or implement a well known method, design and / a application into different area, to able to research, understand, design and apply a new topic. |
4 | To perform a study of innovative science education by individually and contributing to progress in the field of Science education. |
5 | To contribute to the expansion of knowledge in the field Science Education through publishing an article on the level of national or international. |
6 | Creative and critical thinking, problem-solving and decision-making in the field of high-level mental processes to develop new ideas and methods. |
7 | Advising can be realized related to solving problems about science education through using strategic decision making processes. |
8 | To contribute to the development of literacy of public through using scientific, technological, social and cultural progress in the field of science education. |
9 | To communicate and discuss with abroad experts in the field of science education in written, oral and visual skills. |
10 | Defending their views and discuss issues with experts in the field to communicate effectively by showing competence. |
11 | Examine the social relationships and social events, develop and lead them to change if necessary. |
12 | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
13 | Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme, |
14 | Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. |
15 | Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme |
16 | Bilimsel ve mesleki etik değerlere sahip olabilmek. |
17 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
18 | Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. |
19 | Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
20 | Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme.. |
21 | Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme |
22 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyi'nde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurabilme. |
23 | Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme. |
24 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
25 | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
26 | Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |