Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SD2252014938ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİSeçmeli233
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Bu dersle öğrenciler; okul öncesi eğitimde çevre eğitimini uygulayabilecektir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr.Gör.Koray KORKMAZ
Öğrenme Çıktıları
1Bilim eğitimini uygulamak
2Bilgisayar destekli eğitimi uygulamak
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi, Bilim Etkinliğini Uygulama, Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması, Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Giriş, dersin tanımı
2Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi
3Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi
4Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimi
5Bilim Etkinliğini Uygulama
6Bilim Etkinliğini Uygulama
7Bilim Etkinliğini Uygulama
8Arasınav
9Bilim Etkinliğini Uygulama
10Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması
11Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması
12Bilgisayarın Eğitim Alanında Kullanılması
13Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları
14Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları
15Bilgisayar Destekli Etkinlik Uygulamaları
16Dönem sonu sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Öğretim elemanı ders notları ARI,M., PINAR BAYHAN,P. (2002). Okul Öncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim, Epsilon Yayınevi, İstanbul. NAMLU, G. A. (1999); “Bilgisayar Destekli İşbirliğine Dayalı Öğrenme,” Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları, No:57, Eskişehir. UŞUN, S. (2004); Bilgisayar Destekli Öğretimin Temelleri, Nobel Yayın Dağıtım, 2. Baskı, Ankara. REDLEAF, R. (1996). Open the Door Let’s Explore More Field Trips of Discovery for Young Children, Redleaf Press, Minnesota. KOHL, M., POTTER, J. (1993). Science Arts, Discovering Science Through, Art Experiences, Bright Ring Publishing, USA. AKTAS ARNAS, Y.(2007). Fen ve Matematik Ögreniyorum. Morpa Kültür Yayınları, İstanbul. ALİSİNANOĞLU, F., ÖZBEL, S.,KAHVECİ, G. (2007). Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Nobel Yayınları.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14342
Uygulama/Pratik166
Bireysel Çalışma11010
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma11010
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma12020
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)90
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17
ÖÇ144444444444444444
ÖÇ244444444444444444
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00