Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | SD2312014941 | ÇOCUKLA İLETİŞİM | Seçmeli | 2 | 3 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrenci, bu ders sonunda çocukla etkili iletişim kurma becerisine sahip olabilecektir. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Ayşe MERİÇ |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Çocukla etkili iletişim kurabilecektir. | 2 | Çocuğun yakın çevresiyle etkili iletişim kurabilecektir. | 3 | İş yaşamında/personelle etkili iletişim kurabilecektir. |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
İletişim, Çocuklarla etkili iletişim teknikleri, Aile çocuk arasındaki etkili iletişim, Aileyle etkili iletişim kurma teknikleri, İş hayatında iletişim, Personelle etkili iletişim tekniklerini uygulama |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Giriş, dersin tanımı | | | 2 | İletişim | | | 3 | İletişim | | | 4 | Çocuklarla etkili iletişim teknikleri | | | 5 | Çocuklarla etkili iletişim teknikleri | | | 6 | Çocuklarla etkili iletişim teknikleri | | | 7 | Aile çocuk arasındaki etkili iletişim | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Aile çocuk arasındaki etkili iletişim | | | 10 | Aileyle etkili iletişim kurma teknikleri | | | 11 | Aileyle etkili iletişim kurma teknikleri | | | 12 | İş hayatında iletişim | | | 13 | İş hayatında iletişim | | | 14 | Personelle etkili iletişim tekniklerini uygulama | | | 15 | Personelle etkili iletişim tekniklerini uygulama | | | 16 | Dönem sonu sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
1 Ders notları
2 Navaro, L. (1999). Gerçekten beni duyuyor musun, Sistem Yayıncılık.
3 WHIRTER, J.H. & ACAR, N.V. (2005). Çocukla İletişim. İstanbul: MEB Yayınları.
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 6 | 2 | 12 |
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 2 | 15 | 30 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 8 | 8 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|