Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SD2362014941CHILDREN'S RIGHTS AND PROTECTIONSeçmeli243
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
The aim of the course is ; • Able to provide rights and protection of the child.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr.Gör.Koray KORKMAZ
Öğrenme Çıktıları
1Children's rights and child protection will be able to follow up on.
2Child neglect and abuse may take the measures.
3on the protection of child rights and can work together.
Öğrenim Türü
Evening Education
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
None
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
None
Dersin İçeriği
• Child Rights and Child Protection Laws • Presentation of Children's Rights and Equal Opportunities • Child Neglect and Abuse • Preventive Measures Against Child Neglect and abuse • Cooperation on the Protection of the Rights of the child and Planning • Work on the Protection of Child Rights
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Child Rights and Child Protection Laws
2Child Rights and Child Protection Laws
3Presentation of Children's Rights and Equal Opportunities
4Presentation of Children's Rights and Equal Opportunities
5Child Neglect and Abuse
6Child Neglect and Abuse
7Child Neglect and Abuse
8Midterm Exam
9Preventive Measures Against Child Neglect and abuse
10Preventive Measures Against Child Neglect and abuse
11Cooperation on the Protection of the Rights of the child and Planning
12Cooperation on the Protection of the Rights of the child and Planning
13Work on the Protection of Child Rights
14Work on the Protection of Child Rights
15Work on the Protection of Child Rights
16Final Exam
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
İnsan Hakları El Kitabı, s. 446 (ÇHS, Uygulama El Kitabı. Çocuk Haklarına Dair Sözleşme Uygulama El Kitabı. UNICEF, Dünya Çocuklarının Durumu, 1999 Raporu. Çocukların Yaşatılmaları, Korunmaları ve Geliştirilmelerine İlişkin Dünya Bildirgesi ve Dünya Bildirgesinin Uygulanması İçin Faaliyet Planı, B.M. New York 30 Eylül 1990. Aral, N. (1997). Fiziksel İstismar ve Çocuk, Tekışık Veb Ofset Tesisleri, Ankara. Şeyda Kozcu, Ş. (1990.Çocuk İstismarı ve İhmali. Aile Yazıları 3., Birey Kişilik ve Toplum. T.C. Başbakanlık Aile Araştırma Kurumu Bilim Serisi: 5/3, Devran Matbaası, Ankara. Kars, Ö. (1996). Çocuk İstismarı: Nedenleri ve Sonuçları, Bizim Büro Basımevi, Ankara.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Turkish
Staj Durumu
None
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Midterm Examination111
Final Examination111
Attending Lectures14228
Self Study11010
Individual Study for Mid term Examination12020
Individual Study for Final Examination12020
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)80
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17
ÖÇ144444444444444444
ÖÇ244444444444444444
ÖÇ344444444444444444
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00