Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SD2252014941SCIENCE AND TECHNOLOGY IN CHILDRENSeçmeli233
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
To understand the importance of science and technology in the preschool period .
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr.Gör.Koray KORKMAZ
Öğrenme Çıktıları
1Implement science education
2Computer-assisted instruction to apply
Öğrenim Türü
Evening Education
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
None
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
None
Dersin İçeriği
• Science in Preschool Education • Science Activity Application • Use of computer in education • Applications of Computer Aided Activity
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Computer-assisted instruction to apply
2Computer-assisted instruction to apply
3Computer-assisted instruction to apply
4Science Activity Application
5Science Activity Application
6Science Activity Application
7Use of computer in education
8Midterm Exam
9Use of computer in education
10Use of computer in education
11Applications of Computer Aided Activity
12Applications of Computer Aided Activity
13Applications of Computer Aided Activity
14Applications of Computer Aided Activity
15Applications of Computer Aided Activity
16Final Exam
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Handouts ARI,M., PINAR BAYHAN,P. (2002). Okul Öncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim, Epsilon Yayınevi, İstanbul. NAMLU, G. A. (1999); “Bilgisayar Destekli İşbirliğine Dayalı Öğrenme,” Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları, No:57, Eskişehir. UŞUN, S. (2004); Bilgisayar Destekli Öğretimin Temelleri, Nobel Yayın Dağıtım, 2. Baskı, Ankara. REDLEAF, R. (1996). Open the Door Let’s Explore More Field Trips of Discovery for Young Children, Redleaf Press, Minnesota. KOHL, M., POTTER, J. (1993). Science Arts, Discovering Science Through, Art Experiences, Bright Ring Publishing, USA. AKTAS ARNAS, Y.(2007). Fen ve Matematik Ögreniyorum. Morpa Kültür Yayınları, İstanbul. ALİSİNANOĞLU, F., ÖZBEL, S.,KAHVECİ, G. (2007). Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Nobel Yayınları.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Turkish
Staj Durumu
None
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Midterm Examination111
Final Examination111
Attending Lectures14342
Practice166
Self Study11010
Individual Study for Mid term Examination11010
Individual Study for Final Examination12020
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)90
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17
ÖÇ144444444444444444
ÖÇ244444444444444444
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00