Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | FBE704 | İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA İŞLENEN KÜRESEL ÇEVRE SORUNLARI | Zorunlu | 1 | 1 | 6 |
|
Dersin Seviyesi |
Doktora |
Dersin Amacı |
çevre eğitiminin önemini vermek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Prof. Dr. Cengiz ÖZYÜREK |
Öğrenme Çıktıları |
1 | çevre eğitimini tanımlamak | 2 | çevre eğitiminin önemini bilmek | 3 | çevre eğitimi ile ilgili farkındalık oluşturmak. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
1. Çevre eğitimini tanımlamak
2. Çevre eğitiminin önemini bilmek
3. Çevre eğitimi ile ilgili farkındalık oluşturmak. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | çevre eğitimini tanımlamak | | | 2 | çevre eğitimini tanımlamak | | | 3 | çevre eğitimini tanımlamak | | | 4 | çevre eğitimini tanımlamak | | | 5 | çevre eğitimi ile ilgili makaleler incelemek | | | 6 | çevre eğitimi ile ilgili makaleler incelemek | | | 7 | çevre eğitimi ile ilgili makaleler incelemek | | | 8 | çevre eğitimi ile ilgili makaleler incelemek | | | 9 | Ara sınav | | | 10 | çevre eğitimi ile ilgili makaleler incelemek | | | 11 | çevre eğitimi ile ilgili araştırma geliştirmek | | | 12 | çevre eğitimi ile ilgili araştırma geliştirmek | | | 13 | çevre eğitimi ile ilgili araştırma geliştirmek | | | 14 | çevre eğitimi ile ilgili araştırma geliştirmek | | | 15 | çevre eğitimi ile ilgili araştırma geliştirmek | | | 16 | Final Sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Erbil, O.,( 2003). Öğrenci Merkezli Eğitim Uygulama Modeli. Milli Eğitim Basımevi, Ankara.
Kutlu, O., Bozkurt, M.C., 2003. Okulda ve Sınavlarda Adım Adım Başarı. Çizgi Kitapevi, 242 s, Konya.MEB., (2006). İlköğretim 6, 7 ve 8. Sınıflar Fen Bilgisi Dersi Öğretim Programı Ve Kılavuzu. Millî Eğitim Bakanlığı Talim Ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Devlet Kitapları Müdürlüğü Basım Evi, 81 s, Ankara.
National Education Association, (1993). Student portfolios. Washington, D.C., National Education Association. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 90 | 90 |
Final Sınavı | 1 | 90 | 90 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | ÖÇ2 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | ÖÇ3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|