Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | BAH714 | SERT KABUKLU MEYVE TÜRLERİ ISLAHI | Zorunlu | 1 | 1 | 6 |
|
Dersin Seviyesi |
Doktora |
Dersin Amacı |
Sert kabuklu meyve türlerinin ıslah amaçlarını ve yöntemlerini öğretmek |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Sert kabuklu meyve türlerinin ıslah amaçlarını bilir | 2 | Sert kabuklu meyve türlerinin ıslah yöntemlerini ve değerlendirme yöntemlerini bilir | 3 | Sert kabuklu meyve türlerinin ıslahında son gelişmeleri bilir |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Fındıkta ıslah amaçları ve yöntemleri, Cevizde ıslah amaçları ve yöntemleri, Pikan Cevizinde ıslah amaçları ve yöntemleri, Antepfıstığında ıslah amaçları ve yöntemleri, Bademde ıslah amaçları ve yöntemleri, Kestanede ıslah amaçları ve yöntemleri, Sert kabuklu meyve türleri ıslahında güncel araştırmalar |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Fındıkta ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 2 | Fındıkta ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 3 | Cevizde ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 4 | Cevizde ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 5 | Pikan Cevizinde ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 6 | Pikan Cevizinde ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 7 | Pikan Cevizinde ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 8 | Ara sınavı | | | 9 | Antepfıstığında ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 10 | Antepfıstığında ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 11 | Bademde ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 12 | Bademde ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 13 | Kestanede ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 14 | Kestanede ıslah amaçları ve yöntemleri | | | 15 | Sert kabuklu meyve türleri ıslahında güncel araştırmalar | | | 16 | Yılsonu sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Ders Notları
Janick, J.; N. Moore, J. (Editors), 1996. Fruit Breeding (Volume III. Nuts). John Wiley and Sons, Inc., 278 p.
Özbek, S., 1978. Özel Meyvecilik (Kışın Yaprağını Döken Meyve Türleri). ÇÜZF Yayınları: 128, 486.
Westwood, M.N., 1978. Temperate-Zone Pomology. W.H. Freeman and Company, San Francisco. 428 p.
Poincelot, R.P., 1908. Horticulture: Principles and Practical Applications. Prentice-Hall, Inc., Englewood Cliffs, New Jersey 07632, 652 p.
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Quiz | 1 | 1 | 1 |
Soru-Yanıt | 14 | 3 | 42 |
Alan Çalışması | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 9 | 12 | 108 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 9 | 13 | 117 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | ÖÇ2 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | ÖÇ3 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|