Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | YDİ1012016252 | İNGİLİZCE I | Zorunlu | 1 | 1 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Ders, öğrencilerin bölümleriyle ile ilgili kapsamlı bir bilgi edinimini sağlar. Öğrencilere bölümleriyle ilgili temel kavramları öğretmeyi, bu konuda yazılmış kaynakları okuyarak okuduklarını ifade edebilmeyi , yazabilmeyi amaçlar. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | seçilmiş çeşitli parçaları anlayabilecek, bu alanda cümleler kurabilecek ve kendi alanlarıyla ilgili kısa makale yazabilir. | 2 | alanlarında kullanılan temel cümleleri öğrenbilecek ve bu cümleleri ve parçaları Türkçe'den İngilizce'ye yada İngilizce'den Türkçe'ye çevirebilir. | 3 | alanları ile ilgili bilgileri sunum şeklinde sınıfta arkadaşlarının huzurunda sunabilir. | 4 | günlük hayatta bölüm konularıyla ilgili ilgili olarak çeşitli makaleler yazabilir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Okuma parçaları ve alıştırmalar, Dinleme parçaları ve alıştırmalar, Çeviri çalışmaları, Belirli bir konuda yazı kaleme alma, Belirli bir konu üzerinde münazara yapma. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Zamanlar Meslek seçimi ile ilgili okuma parçası
| | | 2 | Eğitim standartları zamanlar | | | 3 | Vitaminler Modal Yardımcı Filler | | | 4 | Reklamcılık Dilbilgisi: Modal Yardımcı Filler | | | 5 | Dinamitler Edilgen Çatı | | | 6 | Göçmenlerin vatanı Edilgen çatı | | | 7 | Bitkilerde besin dağılımı Mastar ve isim filler | | | 8 | Arasınav | | | 9 | St.Helen Dağının Patlaması Mastar ve ing çekimleri | | | 10 | Canlılar Bilimi Tekilçoğul isimler | | | 11 | Aristotle'dan DNA'ya Tekilçoğul isimler | | | 12 | Genetik Mühendisliği İlgi (Sıfat) Cümleleri | | | 13 | Genetik Özelliklerin Manüpülasyonu İlgi (Sıfat) Cümleleri | | | 14 | İstatistik, İhtimal ve Nüfus İsim Cümleleri | | | 15 | Bilimi Hayatımıza Uygulama İsim Cümleleri | | | 16 | Yarıyıl sonu sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Johannsen, K. L. 2006; English for the Humanities, Thomson ELT, 25 Boston, Massachusetts
Kirn, E. Hartmann, P. 2002; Interactions 2 Reading, McGraw Hill, New York |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 3 | 3 | 9 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 4 | 3 | 12 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 5 | 4 | 20 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 5 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | ÖÇ2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 5 | 4 | 2 | 3 | 2 | 3 | ÖÇ3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 5 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | ÖÇ4 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 5 | 5 | 2 | 4 | 3 | 5 | 2 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|