Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | BDE1012016252 | BEDEN YETERLİLİĞİ | Zorunlu | 1 | 1 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Beden Yeterliliğini geliştirmek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | öğrenciler fiziksel yeterliliklerini geliştirirler | 2 | takım çalışmasını öğrenirler | 3 | spor faaliyetlerinde liderlik fonksiyonlarının önemini anlarlar | 4 | denizcilik örf ve adetlerini öğrenirler |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Beden yeterliliğini geliştirmeye yönelik programları ileri düzeye çıkarmak için, gemi ve dar mahallerde uygulanabilecek programlar üretmek. Öz güveni geliştirecek bedensel aktiviteleri deniz koşullarına uygun programlarla aktarmak, kürek, yelken ve temel yüzme eğitimlerinin su ortamına yönelik kara ve deniz eğitimlerinin verilmesi. Serbest sitil yüzme tekniği, suya atlama ve dalma teknikleri. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Beden yeterliliğini geliştirmeye yönelik spor çalışmalarının uygulanması | | | 2 | Beden yeterliliğini geliştirmeye yönelik spor çalışmalarının uygulanması | | | 3 | Beden yeterliliğini geliştirmeye yönelik spor çalışmalarının uygulanması | | | 4 | Beden yeterliliğini geliştirmeye yönelik spor çalışmalarının uygulanması | | | 5 | Beden yeterliliğini geliştirmeye yönelik spor çalışmalarının uygulanması | | | 6 | Bedensel aktiviteleri deniz koşullarına uygun programlarla aktarmak. | | | 7 | Bedensel aktiviteleri deniz koşullarına uygun programlarla aktarmak. | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Gemi ve dar mahaller için bedensel yeterlilik kazanmak. | | | 10 | spor faaliyetlerinde liderlik fonksiyonlarının önemi | | | 11 | spor faaliyetlerinde liderlik fonksiyonlarının önemi | | | 12 | denizcilik örf ve adetleri. | | | 13 | denizcilik örf ve adetleri. | | | 14 | denizcilik örf ve adetleri. | | | 15 | denizcilik örf ve adetleri. | | | 16 | Dönem sonu sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Yağız , F. 1992 ; Denizde Canlı Kalabilme, İstanbul
Keresteci, S. 2000 ; Denizcilik ve Yelkencilik, İstanbul |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 1 | 14 |
Uygulama/Pratik | 14 | 1 | 14 |
Bireysel Çalışma | 3 | 2 | 6 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 2 | 3 | 6 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 3 | 3 | 9 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 2 | 5 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 5 | 2 | ÖÇ2 | 3 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 5 | 3 | ÖÇ3 | 2 | 5 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 5 | 3 | ÖÇ4 | 2 | 5 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 5 | 3 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|