Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
YDI1012014646YABANCI DİL IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilere temel dilbilgisi kurallarını öğreterek, öğrencilerin anlamlı ve doğru İngilizce cümleler kurabilmelerini ve yazılı-sözlü olarak kendilerini ifade edebilmelerini sağlamaktır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Okt. Halise YAVUZ
Öğrenme Çıktıları
1Günlük hayatta kullanılan cümle kalıplarını ifade edebilir.
2Okuma parçalarını anlayabilir ve metin sorularını cevaplandırabilir.
3Günlük hayatta karşılaşabilecekleri problemlerle ilgili cümleler kurabilir.
4Doğru cümle kalıplarını kullanarak mektup, dilekçe vs. yazabilir.
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
To Be (1,2) ,Possessive Adjectives (59,60) Objective Pronouns (61,64) Indefinite & Definite Article (65,66,67,68,69) Have Got , Has Got (9) ,There Is ? Are (37) , This, That (74) Adverb Of Place / Time In ,On , At (103,106,107) Simple Present, How Often ? Frequency Adverbs (5,6) Simple Present, Related Exercises (7) Some, Any, A Lot, Much, Many (76,83,84) Mid - Term Nobody/ No One/ Nothing Somebody, Anyting, Nowhere (78,79) Not+Any, No, Non, Not+Anybody/ Anyone/ Anything (77,78,79) Present Cont. (3,4) ? And, So, Because, But (97) Past Simple, Past Cont. (10,11,12,13) Future Tense (25,26,27,28) ? Modals (29,30,31) Modals (32,33,34,35,36) Review
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1OLMAK MASTARI, İYELİK ZAMİRLERİ
2NESNE ZAMİRLERİ
3BELGİLİ VE BELGİSİZ BELİRTEÇLER
4SAHİPLİK, VARLIK YOKLUK İFADELERİ
5ZAMAN VE MEKAN ZARFLARI, GENİŞ ZAMAN KİPİ, SIKLIK ZARFLARI
6MİKTAR BİLDİRME İFADELERİ
7GENİŞ ZAMAN KİPİ, İLGİLİ ALIŞTIRMALAR
8BELGİSİZ SIFATLAR
9Arasınav
10BELGİSİZ SIFATLAR
11ŞİMDİKİ ZAMAN KİPİ, BAĞLAÇLAR
12GEÇMİŞ ZAMAN KİPİ, HİKAYE GEÇMİŞ ZAMAN KİPİ
13GELECEK ZAMAN KİPİ
14ÖZEL KİPLER
15ÖZEL KİPLER
16Dönem sonu sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Redston C. 2006; Face2face Elementary Course Book, Cambridge, Great Britain Arslan A. 2009; English Panorama, Key Publishing, Ankara
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14342
Bireysel Çalışma15115
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma236
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma2510
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)75
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16
ÖÇ14333344444444454
ÖÇ22243233344443344
ÖÇ32343444344433344
ÖÇ41233333334343334
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00