|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | İYDB11620109219 | YABANCI DİL II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Ön Lisans | Dersin Amacı | Bu ders elementary (başlangıç) düzeyinde İngilizce dilbilgisine sahip öğrencileri pre-intermediate (alt-orta) düzeyine çıkarmaktır.
Öğrencilere temel dilbilgisi kurallarını öğreterek, öğrencilerin anlamlı ve doğru İngilizce cümleler kurabilmelerini ve yazılı-sözlü olarak
kendilerini ifade edebilmelerini sağlamaktır. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Okt. Halise YAVUZ | Öğrenme Çıktıları | 1 | Öğrenciler basit yapılar ve kelime bilgisiyle günlük konular hakkında konuşabilecekler. | 2 | Öğrenciler kısa, basit yabancı dil metinlerinin ana fikrini anlayabilecekler | 3 | Öğrenciler otantik metinleri (örn. formlar, talimatlar, broşürler, ilanlar) anlayabilecekler. |
| Öğrenim Türü | İkinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Okuma metinleri, dinleme metinleri, genel konular üzerine konuşmaları için hazırlanmış cümleler,duygu ve düşüncelerini yazmaları için
seçilmiş konular. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | How to ask and tell time, Present Simple Tense to talk about daily routines, habitrs
| | | 2 | Sentence connectors: after, before, then, Prepositions: in, on , at , Question words: what, who, where, how | | | 3 | The simple present tense: Asking and answering questions | | | 4 | Verbs with gerunds: like / hate/ dislike + Ving | | | 5 | “How often.....?”, Frequency Adverbs | | | 6 | Ability: “can” , Sentence connector: “but” | | | 7 | Consolidation and Review | | | 8 | Mid-term exam | | | 9 | The present continuous tense, Nouns used for clothes, Adjectives to describe the weather | | | 10 | The simple past verb “to be” | | | 11 | The simple past tense with regular and irregular verbs , asking and answering questions about past events | | | 12 | Opposite adjectives, Forming comparative and superlative adjectives | | | 13 | To make plans “to be going to”, Making predictions using “will” | | | 14 | Making requests “Can / Could I ....?” , “Can / Would you ....?”, Making offers “ Would you like....?” | | | 15 | Revision and Consolidation | | | 16 | Final Exam | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | BEKTAŞ, Mine, English Break A1, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, Ankara, 2011. | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Derse Katılım | 14 | 2 | 28 | Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 8 | 1 | 8 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 8 | 1 | 8 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | | * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|
|
|