Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | STJ100201291300 | STAJ - I | Zorunlu | 1 | 2 | 8 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Okulda öğrenilen teorik bilgilerin pratik uygulamalarını gerçekleştirmek. Öğrencileri sektöre hazırlamak. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr.Gör.Özer ŞENYURT |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Staj yaptığı kuruluşun işletme organizasyonunu kavramak. | 2 | Transformatör ve Doğru Akım Makinalarının uygulanmasını kavramak. | 3 | Elektrik tesisat plan ve projelerinin uygulanmasını kavramak. | 4 | Mesleğe olan ilgiyi artırmak. | 5 | Pratik becerileri geliştirmak. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Temel elektrik tesisat yapısı, Transformatör ve Dc Motor- Dinamolar. Temel elektronik devreler ve elemanlar. İşi güvenliği. Teknik rapor hazırlama. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | İşyeri tanıma ve adaptasyon. Yönetim organizasyon inceleme. | | | 2 | Elektrik iç tesisleri hakkında deneyim kazanma. | | | 3 | Temel elektronik devrelerin tamir ve bakımını yapma. | | | 4 | Elektrik plan , proje okuma. | | | 5 | Transformatör ve Doğru akım makinalarının uygulanmasını gözleme. | | | 6 | Çaışmaların raporlanması. | | | 7 | | | | 8 | | | | 9 | | | | 10 | | | | 11 | | | | 12 | | | | 13 | | | | 14 | | | | 15 | | | | 16 | | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Var |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Uygulama/Pratik | 8 | 5 | 40 |
Rehberli Problem Çözümü | 3 | 4 | 12 |
Tartışma | 6 | 2 | 12 |
Soru-Yanıt | 5 | 1 | 5 |
Takım/Grup Çalışması | 4 | 5 | 20 |
Gözlem | 5 | 2 | 10 |
Alan Gezisi | 4 | 8 | 32 |
Alan Çalışması | 6 | 8 | 48 |
Örnek Vaka İncelemesi | 3 | 5 | 15 |
Rapor Hazırlama | 5 | 3 | 15 |
Rapor Sunma | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 5 | 2 | 10 |
Okuma | 3 | 3 | 9 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|