Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
İYDB11620109126YABANCI DİL IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Bu ders ile elementary (başlangıç) düzeyinde İngilizce dilbilgisine sahip öğrencilerin pre-intermediate (alt-orta) seviyesine çıkarılması hedeflenmektedir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Okt. Halise YAVUZ
Öğrenme Çıktıları
1Öğrenciler basit yapılar ve kelime bilgisiyle günlük konular hakkında konuşabilecekler.
2Öğrenciler kısa, basit yabancı dil metinlerinin ana fikrini anlayabilecekler
3Öğrenciler otantik metinleri (örn. formlar, talimatlar, broşürler, ilanlar) anlayabilecekler.
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
•Talking about time,daily routines,and persomal traits •Talking about differences among life styles,present simle tense •Talking about free time activities and abilities •Trequency adverbs,3rd person singular, •Present continuous tense ,talking about activities happening now •Talking about clothes and the weather •Making comparisons;Using comparative adjectives and superlative adjectives •Past simple tense,talking about chilhood,regular and irregular verbs •Making plans,talking about the future •Asking for and telling prices ; “How much is it?”
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1How to ask and tell time, Present Simple Tense to talk about daily routines, habitrs
2Sentence connectors: after, before, then, Prepositions: in, on , at , Question words: what, who, where, how
3The simple present tense: Asking and answering questions
4Verbs with gerunds: like / hate/ dislike + Ving
5“How often.....?”, Frequency Adverbs
6Ability: “can” , Sentence connector: “but”
7Consolidation and Review
8Mid-term exam
9The present continuous tense, Nouns used for clothes, Adjectives to describe the weather
10The simple past verb “to be”
11The simple past tense with regular and irregular verbs , asking and answering questions about past events
12Opposite adjectives, Forming comparative and superlative adjectives
13To make plans “to be going to”, Making predictions using “will”
14Making requests “Can / Could I ....?” , “Can / Would you ....?”, Making offers “ Would you like....?”
15Revision and Consolidation
16Final Exam
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
BEKTAŞ,Mine,English Break A1,Gündüz Eğitim ve Yayıncılık,Ankara,2011
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14114
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma818
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma818
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22
ÖÇ11111111111111111111111
ÖÇ21111111111111111111111
ÖÇ31111111111111111111111
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00