Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
IYDB116201291160YABANCI DİL-IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Bu ders elementary (başlangıç) düzeyinde İngilizce dilbilgisine sahip öğrencileri pre-intermediate (alt-orta) düzeyine çıkarmaktır. Öğrencilere temel dilbilgisi kurallarını öğreterek, öğrencilerin anlamlı ve doğru İngilizce cümleler kurabilmelerini ve yazılı-sözlü olarak kendilerini ifade edebilmelerini sağlamaktır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Okt. Halise YAVUZ
Öğrenme Çıktıları
1Öğrenciler basit yapılar ve kelime bilgisiyle günlük konular hakkında konuşabilecekler.
2Öğrenciler kısa, basit yabancı dil metinlerinin ana fikrini anlayabilecekler
3Öğrenciler otantik metinleri (örn. formlar, talimatlar, broşürler, ilanlar) anlayabilecekler.
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Okuma metinleri, dinleme metinleri, genel konular üzerine konuşmaları için hazırlanmış cümleler,duygu ve düşüncelerini yazmaları için seçilmiş konular.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1How to ask and tell time, Present Simple Tense to talk about daily routines, habitrs
2Sentence connectors: after, before, then, Prepositions: in, on , at , Question words: what, who, where, how
3The simple present tense: Asking and answering questions
4Verbs with gerunds: like / hate/ dislike + Ving
5“How often.....?”, Frequency Adverbs
6Ability: “can” , Sentence connector: “but”
7Consolidation and Review
8Mid-term exam
9The present continuous tense, Nouns used for clothes, Adjectives to describe the weather
10The simple past verb “to be”
11The simple past tense with regular and irregular verbs , asking and answering questions about past events
12Opposite adjectives, Forming comparative and superlative adjectives
13To make plans “to be going to”, Making predictions using “will”
14Making requests “Can / Could I ....?” , “Can / Would you ....?”, Making offers “ Would you like....?”
15Revision and Consolidation
16Final Exam
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
BEKTAŞ, Mine, English Break A1, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, Ankara, 2011.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14114
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma818
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma818
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35
ÖÇ1222233343333333 3 3433223          
ÖÇ2222323343434334 4 4333333          
ÖÇ3123323333343224 4 3233333          
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00