Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
YDI1012009775YABANCI DİL IZorunlu113
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Yabancı Dil’in temel dil bilgisi yapılarını öğretmek ve dil becerilerini kullanarak hedef dil’de okuma, yazma, dinleme, ve konuşma becerilerini geliştirmek.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Mehmet Çolakoğlu
Öğrenme Çıktıları
1Yabancı Dil olarak İngilizce'nin temel dilbilgisi kurallarına hakim olmak.
2Yabancı Dil olarak İngilizce'nin temel seviyede okuma becerisine sahip olmak.
3Yabancı Dil olarak İngilizce'nin temel seviyede yazma becerisine sahip olmak.
4Yabancı Dil olarak İngilizce'nin temel seviyede dinleme ve konuşma becerisine sahip olmak.
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Okuma kitapları
Dersin İçeriği
Yabancı dil’in temel dilbilgisi kurallarını ; cümle yapılarını, zamanları teorik ve pratik alıştırmalarla öğretmek ve kazanılan becerilerin yazma ve konuşma becerileri ile çıktısını sağlamak.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1 The verv TO BE (positive, negative & questions) article a, an, the –Asking for & giving personel information.x
2 Plurals (regular & irregular ) This/these –that/those –Asking for & giving information about places. 1,2x
3 Have got (positive, negative & questions) –Describing a friend (appearance & character) x
4Countable & Uncountable Nouns—There is There are / some / any –showing sb round a house. x
5Present Simple (positive , negative & questions ) –Asking for & giving information about families & jobs.Sx
6Whose …? Possessive adjevtives & Possessive pronounsx
7The imperative –Object pronouns –Must –prepositions of time. Asking for & giving information about hobbies.x
8Mid-term Exam x
9Present continuous (positive, negative & questions ) –Talking about subjects & teachers at school.x
10Can (positive, negative & questions ) for ability & permission.x
11The verv TO BE (positive, negative & questions) article a, an, the –Asking for & giving personel information.x
12Plurals (regular & irregular ) This/these –that/those –Asking for & giving information about places.x
13Have got (positive, negative & questions) –Describing a friend (appearance & character)x
14Comparatives & Superlatives –Asking for & giving directions ; buying sth in a shox
15Be going to –Regular & Irregular Adverbs—Talking about planned actions.x
16Final Examx
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
1 Çolakoğlu, Mehmet İslam, 2006. Worksheet Wizard 1 İlave Kaynak 2 Kısa sınavlar, ev ödevleri
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav11010
Final Sınavı11010
Bütünleme Sınavı155
Quiz2510
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma9218
Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma9218
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)99
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17
ÖÇ122334344443445444
ÖÇ223333343344343344
ÖÇ313333334444343334
ÖÇ412233434433343433
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00