Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ÇGE2222014941 | PRACTICE IN PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS I | Zorunlu | 2 | 4 | 5 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
The aim of the course is ;
• The student to perform the application is to provide pre-school educational institutions.
|
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Ayşe MERİÇ- Öğr. Gör. Yasemin BULUT- Öğr. Gör. Erdal MERİÇ |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Pre-school education institutions to apply the program. | 2 | The effectiveness of free time to apply pre-school educational institutions. | 3 | Turkish language to apply the effectiveness of pre-school educational institutions. | 4 | Pre-school education institutions to apply the game and movement activity. | 5 | The effectiveness of pre-school music education institutions to apply. |
|
Öğrenim Türü |
Evening Education |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
None |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
None |
Dersin İçeriği |
• Annual Plan Monitoring
• Daily Plan Preparation and Implementation
• Leisure Time Activity Planning and Application
• Turkish Language Event Planning and Application
• Game and Motion Event Planning and Application
• Music Events, Planning and Application
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Annual Plan Monitoring | | | 2 | Daily Plan Preparation | | | 3 | Daily Plan Preparation | | | 4 | Daily Plan Implementation | | | 5 | Daily Plan Implementation | | | 6 | Daily Plan Implementation | | | 7 | Leisure Time Activity Planning | | | 8 | Midterm Exam | | | 9 | Leisure Time Activity Application | | | 10 | Turkish Language Event Planning | | | 11 | Turkish Language Event Application | | | 12 | Game and Motion Event Planning | | | 13 | Game and Motion Event Application | | | 14 | Music Events, Planning | | | 15 | Music Events, Planning Application | | | 16 | Final Exam | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Handouts
Ömeroğlu, E.,Kandır,A., Turla, A (2003 ) GÜNLÜK PLANLAR İÇİN EĞİTİM DURUMU ÖRNEKLERİ, Morpa Kültür yayınları
Ömeroğlu, E.,Kandır,A., Turla, A (2003 ) 36-72 AYLIK ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İÇİN YILLIK PLAN ÖRNEKLERİ VE AİLE KATILIM ÇALIŞMALARI , Morpa Kültür yayınları
Demirel,Ö.( 1999 ) PLANLAMADAN DEĞERLENDİRMEYE ÖĞRENME SANATI, Pegem Yayıncılık
Demirel,Ö., Eralp A. ( ÖĞRETME TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Pegem Yayıncılık
Broad,L.,Butterworth,N (1977 ) THE PLAYGROUP HANDBOOK, Sphere Books
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
TOPLAM | 0 | |
TOPLAM | 0 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Turkish | Staj Durumu | None |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Midterm Examination | 1 | 1 | 1 |
Final Examination | 1 | 1 | 1 |
Practice | 14 | 5 | 70 |
Observation | 3 | 10 | 30 |
Report Preparation | 1 | 4 | 4 |
Report Presentation | 1 | 1 | 1 |
Self Study | 14 | 1 | 14 |
Individual Study for Homework Problems | 14 | 1 | 14 |
Individual Study for Mid term Examination | 1 | 6 | 6 |
Individual Study for Final Examination | 1 | 9 | 9 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ordu University Rectorate Building ,Cumhuriyet Campus , Center / ORDU / TURKEY • Tel: +90 452 226 52 00
|